Alt iki diş 1 buçuk ay önce çıktı şuan 9 aylık üst dişler nasıl kabarmış ama 15 gün olacak hala yaramadı inanılmaz ağrısı var her yolu denedim dün gece hiç uyumadık gündüz uykusu da bitti dalıp dalıp uyanıyor. Tetagil de işe yaramadı. Ne zaman çıkar daha kızlar ya? 😤