Arkadaşlar uyku tulumumuz var ama 2.5 tog’ muş hamileyken belki lazım olur diye tog’unu bilmeden almıştım ama çok sıcak yapıyor oğlumu… Şuan onu giydiremiceğim için 1.5 tog almayı düşünüyorum yeni tulum alanlar varsa aldığı siteyi, markası,yada ben aldım çok memnunum diyen VS… VS… varsa yazabilirmi (not :pahalı ürünler tercihlerimizde değil)