Ağustosun 27 sine regl olmusdum ve bu ay daha olmadım olucamda aslında mesela Ağustos ayı 31 çekiyordu ve bu ay da 30 çekti ben hala olmadım bilen arkadaşlar yazabilirlermi çok düzensizlik yaşıyorum ama regl olursamda 6 gün sürüyor bide ayın biri oldu hala olmadım test yapdim birşey çıkmadı zaten bebek istemiyorum Rabbim isteyene versin bir buçuk yaşında var oğlum ellerinizden öper lütfen yazarmisiniz