gezgin_anne [silindi] ilaç bilmem ama nane limon kaynat içine şeker yerine bal kat 1 2 güne geçer inşallah cnm geçmiş olsun herkese
[silindi] nzlkc hastaneye de gitmek istemiyorum açıkçası ortalıkta çok fena salgın var daha çok enfeksiyon kaparım diye 😏
Sevgi1 Bustpl valla başka ne kullanıyor alev vs bide bişi daha bide infulansa şurubu var bebek iciyo 😂 onlardan icsem olur mu ki
[silindi] gezgin_anne Genelde öyle yaparım ama bu sefer baya ağır geçiyor kafamı bile oynatamıyorum belki iyi gelir diye düşünmüştüm.
[silindi] [silindi] sorma vermiyolar emztrns diye bol bol su ic meyve ye maske tak sukur kziima gecmedi
[silindi] [silindi] geçmiş olsun canım önemli olan onlar zaten geçmez inşallah elimde geleni yapıyorum
Karsimasaldakikiz [silindi] tane karanfil çiğneyin iyi geliyor. Bir de taze zencefil ve kabuk tarçın 5 dk kaynatıp için güzel yakıyor insanın içini 2 günde hastalık falan kalmıyor.
Alparslanozge [silindi] Canım ben doktora sormadan peditus çocuk şurubu içtim bı kaç defa iyi geldi gibi ama bilemiyorum önce doktora danış istersen