kutsal6363 Bu saatte ağlayarak yazıyorum 4 aylık bebeğim dün gece başladı ama bu gece hiç uyumadı nefes alamıyor resmen yavrum😔hırıltı sesi geliyor belli genzi kapalı balgam var burnunu da temizliyorum doktora da götürdüm ama geçmiyor çok çaresiz hissediyorum yavrumu öyle görünce hiç uyumamış 24 saattir belki ağlıyor canı ağrısından 😭😭😭😭
Ayse5100 kutsal6363 canım bebeklerde burnu fizyoserumla yıkıyorlar bebekler bunu hiç sevmiyor ben onun riskli olabilecegini düşünüyorum sende ilk kez anne olmuşsun o yüzden fizyoserumla ıslatıp baby vac ile temizliyorum ağrısız acısız bebeğim de bende rahat ediyoruz burnunu öyle temizle internete baby vac yazın zaten yorumları bide nasıl kullandığınız çıkar inanın çok kolay çok rahat bide buhar var odaya hava nemlendirici tak daha da rahatlar bebeğiniz çok geçmiş olsun
ikievlat kutsal6363 şuan saat 6 civarı burun tıkanıklığı ile uyandık evde yıkamadığım için düzenli bi şekilde hırıltıya dönüştü ve ciğerlerine inmiş azda olsa 5 gündür hastanede yatıyoruz 🥺çok şükür herşey geçti ama bu tıkanıklık geçmedi geçmiyo da anlamadım
Aselinannesi0655 kutsal6363 kuzum babay vac al lütfen 15 günlükken oldu bebegim grip o kdar kötüydü li agızşa çekilenden hiçbir şey gelmiyo. Babay vac harika burdan biri önermişti resmen hayatımı kurtardı araştır aş dene
ahlashilal kutsal6363 geçen gün de ben aynısını yaşadım calpol vermemi de yasakladı doktor nebülizatör aldım içine serum suyu koyup vermek için doktor önerdi onu verince rahatladı hırıltı vardı öksürüp sesi kısılmıştı bir de hep kafasını yüksek yatırıp ılık su ver dedi doktor boğazı kızarık olduğu için
kutsal6363 Lütfen yardım ederseniz, ilk çocuğum bilgim de yok ne iyi gelir ne yapmalıyım ayrıca buhar makinesi almayı düşünüyorum nemlendirmek için kullandığımız hangi marka iyidir
ey25eb25en kutsal6363 nemlendirme makinası kullanmadım ama bütün çocuklarım bu sorunu yaşadı yaşıyor da en önemlisi burnu yıkamak yıkayın bol bol rahat emer benimde kızım geçen gece uyumadı serum suyu yoktu eşim alıp gelince yıkadım 2 kere rahat nefes aldı uyudu sağdan sıkın soldan sıkın 5 ml arkadan vurun sıvazlayın zaten görürsünüz balgam yarısı kakadan yarısı burundan çıkar. Temizlemezsen yatış verirler ciğerime iner Allah korusun
anne36 ey25eb25en sabah öğle akşam burun yıkaması yap canım yoksa daha kötüleşebilir youtube da dr Osman gönülal var izle yardımcı olur birde oda için buhar makinesi kullanıyorum ben oda çok iyi geliyor öyle yüksek bir fiyat değildi 200₺ civarındaydı
kutsal6363 ey25eb25en yaaa Allah korusun 😔😔😔😔o şırınga ile sikmayi diyorsunuz sanırım onu yapamıyorum denedim ama sıktıgim burundan geri geldi yanlış yapıyorum sanirim
kutsal6363 ikievlat ayy Rabbim korusun inşallah bizim ilerlemez 😔😔😔size de çok geçmiş olsun ne önerdiler hastanede evde yapılacak birşey
hayatgzl Aselinannesi0655 ya canım birşey sorcam bende kullnıyoruö baby vac süpürgeye takınca süpürge sıkanmış gibi ses geliyo ve şu adalar çekmiyomış gibi geliyo bana yani burnu çekiyo ama eskiden daha çok çekiyodu sanki. Kızım şuan hastane mesela burnu aşırı dolu ama çekiyorım çok az doluyo belli yani baya dolu burnu ama tam çekmiyo sanki
kutsal6363 Aselinannesi0655 yaa teşekkür ederim hemen bakayım o ürüne çocuğum 2 gündür uyumuyor köyü ağlıyor sürekli çünkü
kutsal6363 ahlashilal sizin bebek kaç aylık Bende bugün öyle yaptım serum koyup buhar vermeye çalıştım ama pek işe yaramadı gibi tekrar edecegim inşallah günde kaç kez söyledi doktor size
CeydaST kutsal6363 tekrar doktor görsün bronşit e doğru gidiyor olabilir. Benim oğlumda da ilk balgam giib oldu akşamına hırıltı ertesi gün ciğerlere doğru indi hızla doktora randevu almıştım zaten başlayınca hava falan verdi toparlıyoruz
kutsal6363 CeydaST yaaa Allah korusun. 😔😔dün doktora götürdüm aslinsa doktor korkma dedi fakat bilemedim başka doktora mi götürsem sizce
ahlashilal Feldspar1 aslında yenidoğandan itibaren veriliyo diyolar ama yine de sormak lazım yenidoğan için
Aselinannesi0655 Avera tabi ben 15 günlüktü 4-5 günde o hırıltı geçti. Şuan 2 aylık ara ara çekiyorum. İnan bana ağızla çekilen daha kötü bunun vakumu çok az ve sürekli çektigi için en dibdekini de alıyor
kubra00k Hava vermeniz gerekiyor yoksa geçmez inanın. Biz almıştım omron marka , doktoru aldırmıştı. Yanına serum ve mini tüp ilaç yazmıştı. Şılıngayla çekip makineye döküyorum. Oğlumun hırıltısı anca o şekilde geçmişti
kutsal6363 kubra00k nasıl yaptınız serumu kaç ml çektiniz bide maskeyle mi verdiniz direk yoksa diğer aparatla yüze yaklaştırıp mi ben hiç kullanmadım bilgim yok çünkü.
Pinrrr kutsal6363 zaten geri gelicek canım korkma korkuyosan eşin tutsun kucağında dik şekilde sen bı burnundan sık sonra diğerine ardından aspiratörle çek korkma eğer öğrenmeden sürekli hastanelere gidecen ben yoğun bakım da iki kere hemşireyi izledim gösterdi öğrendim şimdi günde kaç kere yapıyorum rahat yatiyi