Kızlar bebeğim 17 günlük doğduğu günden beri sütüm çok güzel geliyordu emiyordu her iki tarafı da fazla bile akıyordu üstüm hep ıslanıyordu sürekli sağıp buzdolabına atıyordum kilo alımı da güzel dedi hemşire 1 haftalıktı ozamn ama 2 gündür göğüslerim çok yumuşak süt dolu değil gibi pompayla sıkıyorum eskisi gibi fazla çıkmıyor ve bebeğim kısa emiyor yarım saat olmadan tekrar acıkıyor 15 dk önce emzirdim ama yine acıktı sütüm mü azaldı acaba yetmiyor mu bunu nasıl anlayabilirim?
Bestlak damla kullanıyorum şuan başka ne kullanabilirim ne yiyebilirim artması için?