sumeyra42 o kadar bensin ki.ben 17 günde 14 kg verdim doğum sonrası. Kaynanam kocamla beni boşatmaya gelmişti de🤣🤣🤣 sonra bebeğim hastanelerde yattı ben anca lohusalıktan çıktım vallahi. Doğumum zaten çok zordu bedenim hala perişan wclerde baygınlık geçiriyorum. Annemden Allah razı olsun eşime bana evime çocuğuma koşuyor bş bizde kalıyoruz bir annemde. Ben bu halde perşanım. Kızım sürekli emmek istiyor biberondan nefret ediyor mama versek onu da içmeyecek çok şükür süt var, emiyor annem oyalarken ben temizlik yemek çamaşır bulaşık derleme derken. Öyle geçiyor günlerim Allah yardım etsin benim annem var sende kimse yok çok zordur, yüklerin hafiflesin inşallah 🥺🥺