Merhaba kızlar kimler kpss calisiyor nasıl çalışıyorsunuz bebeklerle fikir verir misiniz gündüzleri çalışabiliyor musunuz ben basladim ama gündüz asla çalışamıyorum gece 1 e kadar bakmaya çalışıyorum ama gece çok zor oluyor. sabah bebeğim 6.30 uyanıyor genelde gunduzleride en fazla bir saat uyuyor 10 aylık çok az uyuyor. Sabahları uyusa iki üç saat o arada çalışırım ama uyumuyor 🤕