Herkese selam 3 yaşını doldurmasına 1 kalmış bir kızım var . Eşim ikinci çocuğu yapalım kızımız çok küçük değil diyor . Ben zaten 2. Çocuğa uzak değilim düşünce olarak ama şuan zamanı mı bilmiyorum bi açıdan da diyorum birlikte büyürler bu arada yaşım 24 :) ilk çocuk mu zor ikinci çocuk mu ? Aslında çocuktan çocuğa elbette farklılıklar olabiliyor . Ama bence benim düşüncem ilk çocuk daha zor değil mi :( ilk tecrüben ilk acemiliğin ilk heyecanın ne bileyim toy oluyorsun işte . Kızım çok şükür beni öyle aşırı yoran bi kız değil elbette huysuzlugu var çocuk nihayetinde . Siz ne düşünüyorsunuz