Kullaniciiii Kızlar philips avent ultra air emzik aldım 18+ almışım ama oğlum hiç tutmadı ağzına verdim bi defa almadı ondan sonrada hiç kullanmadım kaynattım koydum isteyen olursa piyasa fiyatı 55 ben 30 liraya yollarım