dogadoruk canım hicbisey yapma kendini de zorlama dönem dönem böyle olur bı yerler bı yemezler bazen istahlari olmaz bazen diş zorlar bazen o modda olmaz canları istemez yani asla stres yapma ben hiç yemedi diye strese sokmadm kendimi 1 yaşından sonra da yemediği zamanlar olacak bebek bunlar gelişiminde sıkıntı yoksa mama yada anne sütü alıyorsa rahat bırak bol bol meyve yedir su içir yoğurt yedir bunlarda vitaminli şeyler