Benim kızım da 13 aylık evet bir aydır uyku problemi bende çekiyorum özellikle 3-4 gündür incelediğimde 4 tane azı dişi çıkıyor o yüzden yapıyormuş meğer. Bir de ben sabah 07.00-07.30 da uyandırıyorum 10.00 da ilk uyku 11.00 e kadar 14.30 en geç 15.00 de bir uyku daha 16.00 ya kadar sonra akşam 20.30-21.00 en geç uyku yapıyorum ama uyku problemimiz arttı değiştirmeyi planlıyorum 16.00 dan sonra uyutma bebeğini bence