hera96 merhaba, 33 günlük oğlum ve kusuyor, karnında da sesler geliyor, kusma şekli burnundan değil sadece ağzından geliyor, böyle bebeği olan var mı annelerimiz arasında?
amansallagitsin hera96 karindan gelen ses gazdan kaynakli gazini iyi cikartmanz lazm. Ay eskiler aklima geldi benm bebegmde ne cok kusardi.. cozum su emzirirken hemen kaldirmayin kolunuza koyun yani basi avucunzda bedeni kolunuzda olsn hafif dik pozisyona getirin kolunuzu ve ole gazini alin hem ole gzl uyurlar hemde gazini guzlce alms olrsnz kusma sorunida yavslar..
twinss2 Kesik şeklindeyse gaz ama şu gibiyse fazlayi çıkarıyordur. Emzirirken 10dk bir bekletin ve emzirdikten sonra 15 dk hareket ettirmemeyin çünkü hırsla çok emip sonra kusuyorlar birde bebeğin karnini sıcak tutun midesini usutunce de kusma çok oluyor.