nzlkc Ben hastalandığım için ne kadar dikkat etsemde bebeğimde hastalandı. Öksürüyor burnunda da hırıltı var. Yarın doktora götürene kadar napabilirim?
Canannn nzlkc hiç vakit kaybetmeyin. 3 ay altı bebeklerde bunlar cok önemli. Devamlı ates takibi yapın, burnunu açın serum fizyolojikle. Ates dikkat edin, cok gecmiş olsun