elisaaselim merhabalar Ocak ayında bende ikili testimde yüksek riskli çıkmıştım doktorum bana down sendromlu doğabilir dediğinde şok geçirdim ilk gebeligimde hiç böyle şeyler duymamıştım bilmiyodum bianda neye uğradığını şaşırdım 12- 14 haftaya gelene kadar bı sorun yoktu ultrasonda burun kemiği sırtı vs. baktığında gayet iyi diyordu halbuki ardından bu sonuçla başımdan asag kaynar sular döküldü takildigim tek konu evet olabilir bu benim bebeğim rabbim beni böyle imtihan edecek ama durum ne neyle karsilasacagim bilmem gerekiyor diye ağlamaktan helak oldum doktorum fetal DNA’ya yönlendirdi bende sorgusuz sualsiz yaptırdım 1 hafta bana bin yıl oldu ama o sıra burda post açtım ve ardı arkası kesilmedi herkes bu fetal dnayi sorgular oldu yazıldı çizildi ve bende eminimki bu testi yapan şirketlerle ya hastane ya doktor arasında bı anlaşma var test ücretli dolar bazlı ücreti hemde test sonucu çıktıktan sonra o kafa bulanikligiyla yanlış doktora randevu almışım ama gittim aklımdan ne geçiyorsa ne dusunduysem söyledim Allah razı olsun o doktordan benimle 1 saate yakın ultrosanda inceledi bebeğimi yarım saatte kağıt üstünde ikili taramayı anlattı doğruluk payıni riskli çıkma sebeplerini ve beni hemen arkadaşına yönlendirdi haftan geldiginde detayliya bu doktora git dedi, gittim ve doktora ağlayarak anlattim bu sürede fetal DNA sonucu negatif çıktı ama negatif olması beni o şüpheden acaba hissiyatindan bian olsun vazgecirmedi Mayıs’ta sezeryan doğum yaptım ilk sorduğum şey sağlıklı mı elleri ayakları parmakları uzuvları tammi yüzü nasıl gözleri görmek istiyorum diye ağlaya ağlaya geçirdim kapıdan ağlayarak girdim ameliyata ağlayarak odaya gittim Allah’a şükür sağlıklı doğdu bebeegim ama hakkımı helal etmiyorum bazı ticarethanelere ben o 5 ayda neler yaşadım neler kurdum kafamda rabbim biliyo fazlasıyla uzun oldu hakkınızı helal edin demem o ki bence başka doktorlarada gitmelisin sana bunu gerçekten anlatacak ney neden niçin diye ve seni sakinlestirmeli rabbim sağlıcakla kucagina almayı nasip etsin yavrunu ❤️