canikokom 2 aylık oğlum 7-8 saattir hiç çişini yapmamış. 120 cc mama yiyor , sünnetli. Normalde çok çiş yapıyor çok şaşırdım. Normal mi?
canikokom canikokom reflüsü var mamasına thickener kıvam arttırıcı koyuyorum , sıvı tüketimi az geliyor desem herhangi bir kızarıklık yoktu idrarında. 4 saatte bir de besleniyor