Kızlar oğluma igor yağmur çizmesi almak istiyorum yeni yürümeye başladığında almıştım ozaman 20 giyiyordu 21 almıştım tam olmuştu ayağının üstü tombik olduğu için biraz zorlamıştı şimdi ise 23 giyiyor tam acaba 24mü 25 mi alsam seneye ilkbaharda da giysin istiyorum çünkü