Merhabalar bayanlar. Gerçekten artık dertlesebilecegim akıl alacağım birilerine ihtiyacım var. 2.5 yaşında bir kızım var bezi bıraktıktan sonra kaka yapmasında sıkıntı yaşıyoruz. Zar zor yaptiriyoz. Yapmadığı icin karnım ağrıyor diyo. Bunun yanında dünde zıp zıpta düştü kolu çatladı alçıya alındı. Ya o kadar huysuz ki ne durdan anlıyor ne yapma etme demekten. Hiç bir destekcim yok. Eşim akşamdan akşama sadece. Kendimi yetersiz hissediyorum. Yeri geliyor bagriyorum çok fazla bı şekilde. Çünkü artık çok bunaldımm. Konuştuğum kişiler sanki bir tek sen çocuk büyütüyosun çocuk sadece sende mi var gibi tepkiler veriyor bu daha da canımı sıkıyor. İyi bir anne değilim galiba. Çocuğuma yetemiyorum. Beceremiyorum arkadaşlar. Kolu catladiktan sonra iyice panik atak gibi bişey oldum. Karnım ağrıyo diyor mesela hemen en kötü senaryoyu yazıyorum kafamda. Kaka yapmama meselesi mesela acaba neden böyle bı hastalığı mi var neden böyle yapıyor sürekli düşünmekten kafayı yicem artik. Kendimi çok suçlu yetersiz beceriksiz hissediyorum paylaşmak istedim sadece