Benim oğlumda 20 günlükken falan aynısı yaşamıştık aralıkta doğdu zaten en soğuk zamandı. Ben devamlı burnunu çekiyordum. Sırtına pıt pıt vuruyordum doktor Osman gönülalın böyle bir videosu vardı orada görmüştüm. Sonra geçmişti antibiyotik falanda kullanmamıştık. Tabii annesi olarak siz daha iyi bilirsiniz ama bence antibiyotik kullanmayın ya gerek yok crp falanda normal çıkmış şuan antibiyotik çok gereksiz olur