Arkadaşlar kızım 2.5 yaşında bezden önce hiç bir sıkıntı yoktu gayet güzel kaka yapardı bezi bıraktıktan sonra abartısız işkenceye döndü herşey kakasını yapmaya korkuyo acıyor diyo yaptıktan sonra da pis kokuyor diye ağlıyor tuttuğu için kabız oluyor poposuda çatlamış bu yüzden şurup kullanıyoruz poposuna yağ sürüyorum her yolu deniyorum ama tükendim artık böyle bir durum yaşayan var mı bi fikir verin lütfen