Kızlar oğlum 11 aylık yürümüyor emeklemiyor.
İsmiyle seslendiğimde bana bakmıyor. Ama bi sevdiği şarkı söylediğimde hemen dönüp beni dikkatlice dinleyip gülüyor. Kitaptan bişeyler gösteriyorum elindekine odaklı bana bakmıyor asla.
Ellerini heycanlandğında yada bişey yedirdiğimde dizlerine pat pat vuruyor ve verdiğim oyuncakları herşeyi kumanda vs. Elinde çeviriyor. Dede gel anne bu üç kelimeyi söylüyor arada anlamsız bişeyler söylüyor ama anlamıyorum sizce bunlar normalmiş yoksa ben mi kuruntu yapıyorum