Kızlar oğlum 9 ay 16 günlük 15 gün sağlık ocağına gittiğimizde kilosu 9600 çıkmıştı bugün ise 9400 çıktı. Ve bu zamana kadar kendi doktorumuzun tartısıyla sağlık ocağındaki tartı arasında fark oluyordu. Yani hep böyle farklı sonuç çıkıyordu ama bu sefer çok aklıma takıldı. Oğlumun yemesi falanda yerinde yani günlük 2 ara 1 ara ve sık sık anne sütü alıyor. Kilo kaybetmemiştir değil mi ya sizce neden böyle oldu?