Karamgurme Bir süredir zaten arkadaşında görüyor o yüzden bence sürekli bebek alalım ben onu severim bebek arabasinda gezdiririm oynarım vs bebek istiyordu. Daha dün de eşimle ikinci çocuk olmasa mi bir tane büyüttük işte insanın ömründen yıllar geçiyor vs diye konuşmuştuk bugün parktan mağazaya gececem bak şuradan biseyler alalım parka döncez diyorum ne alacaz bebek mi alcaz diye soruyor ya sen daha 3.5 yaşındasın ne bu abi olma isteği. 😂 Eşimde bende düşünmüyoruz ama gerçekten oğlumun iki lafından biri bebek
gurbetteanne10 Karamgurme kendinizde o gücü buluyosaniz yapın ama bizde eşimle bazen sizin gibi konuşuyoruz gerçekten zor 😂
Ucansupurge Karamgurme 3 yaş kızımda aynı şekilde bizde 2. Bir çocuk düşünmüyoruz sürekli bebek,kardeş,canım sıkılıyor,arkadaş istiyorum, onun kardeşi var vs cumlelerle geliyor. Annemin deyimi ile çocuk aklı ile kardeş yapılmaz demek istiyorum 😁
_YanakReisinAnnesii Karamgurme 3 yaşla birlikte yüklenen yeni özelliklerden birisi sanırım bu 😂benimki de gelip gidip karnıma dokunup anne karnında bebek var mı diye soruyor 🥲hayır yok diyorum bu defa hayır bebek var orda diye inatlaşıyor 😂arkadaşımın bebeği var sürekli onu istiyor anne bunu alalım mı diyor sanki pazardan salatalık alıyoruz 😁
Prensescik Karamgurme benimde kızım cok istiyor erkek kardeş istiyorum kardeşim olsun anne diyip duruyor gercek bebek istiyorum ben diyor 😁 aslında bitane kardesi var ama takmış erkek kardeş olsun diye
Karamgurme Ucansupurge kesinlikle öyle tabiki sırf o istiyor diye yapmam ama komigime gidiyor bebek istemesi kendi bebek benim gözümde
Ucansupurge Karamgurme Dimi ya çok tatlı geliyor bana da 😂 geçen konustuk anlattım açıkça bebek gelirse eve anneyi babayı paylasman gerekecek bebeğin bakıma ihtiyacı olacak ve anne baba bebekle ilgilenmesi gerekecek dedim paylaşırım annemi dedi. Oyuncaklarını da paylasman gerekecek çünkü bebek geldiği zaman senin oyuncaklarinla da oynamak isteyecek dedim direk oyuncaklarımi paylaşmam dedi konu kapandı 😅😂
Karamgurme Ucansupurge benim oğlum da memeye çok düşkün ne yaptıysam vazgeçmiyor uykuya hep memeye dokunarak geçiyor kucağıma alsam hemen elliyor cok anlatıyorum ama vazgeçmiyor bak bebek olursa memeden bebek süt içer dedim (en kıskanacagini düşündüğüm şey o) ama ben içtim bitirdim süt kalmadı ki diyor😂
Ucansupurge Karamgurme Yaa maşallah hazır cevap çok tatlılar ya gercekten kendime inansam yaparım bir tane daha ama aşırı yoruluyorum 30da oldum artık bir çocuk daha bakamam gibi geliyor
Karamgurme _YanakReisinAnnesii o da komşunun bebegini istiyor neden bizde kalmıyor diye soruyor markete gidelim desem bebek mi alcaz diyo 😀