gokcekus61 kızlar bu el ayak hastalığımı dün geceden beri arada ateşte çıkıyor bu gece Dr gitme şansım yok bu gecelik ne yapabilirim evde
mihraveannesii Altıncı hastalık gibi geldi bana… El ayak hastalığı daha büyük yaralar olmuştu bizde.. bilemiyorum tabi bi doktor görmeli ateşini kontrol altında tutun onun dışında pekte birşey yapamıyoruz
gokcekus61 gamzeg_g geçti geçti bir doktor antibiyotik verdi ama mesela diğer arkadaşıma da antibiyotik vermemiş nasıl bir tedavi uyguluyorlar anlamadım. Ama şu an iyiyiz 4 gün falan sürdü