Yani bence hayal gücünü kullanıyor. Araba sürüyormuş gibi yapıyor bunda anormal bişey yok tek başına. Adına bakmama göz teması kurmama vs sayarsanız bişey diyemem ama arabaları çok seviyor belli ki kötü düşünmeyin lütfen. Benim oğullarımda 19 aylık hayvanları masaya diziyorlar e normal yani yan mı yatsın hayvanlar 😂 sizinki de arabaları park ediyordur postları okuyup okuyup kafamızda kuruyoruz ister istemez düzenli doktor kontrolüne gidiyorsanız zaten sıkıntı yok siz bir de çocuk gelişimciye gitmişsiniz daha ne olsun 🌸 sağlıkla büyüsün 🙏🏻