Oğlum 11.5 aylık bugün üç defa bezini çıkardı kendi ve bir kez parkeye bir kez halıya çişini yaptı eğitim için tabi ki çok erken ama bunu neden yapıyor doğduğu zamandan beri kullandığım marka ve sık sık bez değişimi yapıyorum dolu bırakmıyorum imdat 🥴😂😂