Arkadaşlar kızım 19 aylık sağlık sorunum ve geçireceğim bi operasyondan dolayı sütten kesmek zorundayım. Gece beslenmemiz zaten yoktu emerek uyuyordu sabah uyandığında emiyordu. Ama gündüzleri çok bağlıydı memeye. Bugün 3.günümüz bitti ama neşeli kızım gitti çok hüzünlü sinirli sürekli ağlayan bi bebek geldi. Emerek uyuduğu için uykuya direniyor uyuyacağını anladığı zaman hıçkıra hıçkıra ağlıyor. Geceleri hiç uyanmazdı besleyip uyutuyorum acıkıp uyanmasın diye ama uyanıp ağlıyor öperek sarılarak zor uykuya geri döndürüyorum ne olur yardım edin geçecek deyin çok yıprandım çok üzülüyorum bıraktırmak zorunda olduğum için kahroluyorum