Arkadaşlar ben MS hastasıyım hamileliğimden itibaren ilaç kullanmadım normalde kullanıyordum doktora bu hafta gittim mR çekindim doktor ilaca başlaman lazım dedi bende bebeğimi emzirmek istediğimi söyledim bu arada ilaçlar ağır bebeğe zararlı doktorda en fazla 3 ay dedi sonra ilaca başlaman lazım dedi bebeğim şuan 6.5 aylık ve bıraktığımda 9.5 aylık olcak bana bişeyler diyin napcağımı bilmiyorum bide bebeğim alerjik bebek mamasını değiştirdik mamayı bırakıp direk memeye döndü şaşırdım kaldım yani