gokcemericc 2 yaşında, benimkide 3 ana öğün, 1 ara öğün yiyor. Ana öğünlerini dolu dolu yer iştahlı bir bebek. 1.5 kâse çorba içer büyük kâsede mesela çorbalarını da hep mıhallebi kıvamında yaparım yaptığım zaman doyurucu olsun diye. Köfte yediğinde 3 adet köfte ve yanına bi kâse makarnayı bitirir. Yani sanırım ortalama 2 su bardağı kadardır yediği porsiyonlar her öğünde, çok sevdiği bir şey olursa artabiliyor bu miktar.
Ek bilgi: Mamayı bir kaç ay önce bıraktık.