7 ay iştah veya iştahsızlık için çok erken bi ay değil mi ya bi de bunun için alerji ilacı vermek bana çok geldi açıkcası. İshal olduğu dönemde doktor zinco vermişti iştahını da açar haberiniz olsun demişti. Burda da gördüğüm kadarıyla hem takviye olsun hem iştahlansın diye zinco kullananlar oluyor. Şu an ek gıda reddi mi yaşıyosunuz bilmiyorum eğer öyleyse zaten tadımlardasınız daha yani pek bişey yemesini beklemiyoruz ki bu aylarda