Merhabalar kızlar oğlum 16 aylık ama hep kitaplarla oyalayarak yemek tedirenilşyoeum artık psikolojim bozulmuş durumda 9 kilo ve 7 aylıkken zaten 8,5 kilo olan bir bebekti bir türlü kilo aldırtmıyorum anne sütü alıyor geceleri de emmeye devam ediyor gece anne sütü vermesem uyanıyor kıyamet kopuyor gece boyunca emdiği için sabah iştahsız uyanıyor 2 ana öğün zor yaptırıyorum. Kan tahlili yaptırdık çölyak testi yaptırdık ama sonuçlar hep temiz çıktı ne yapmalıyım benim durumumda olup bir çözüm bulan varsa yazabilir mi lütfen ?