Bebegimben1 Bebeğimin göğsü şişti doktora gösterdim 3 cm lik doku var dendi hormonlara bakılacak yarın sabah goturcegiz ama merak ediyorum başından geçen var mı nasil ilerler bu süreç
Alisasaf Merhaba geçmiş olsun doktorunuz ne dedi bizde pazartesi gideceğiz bizde de aynı durum var bebeğim 14 aylık
ucurumcicegi Alisasaf merhaba acaba konuyla ilgili nasıl bir süreçtesiniz bizdede meme dokusu olayı prematür telarş deniyor çocuk endokrinolojiye gittik
Alisasaf ucurumcicegi merhaba bizim kemik yaşına bakıldı rahmine bakıldı kan verdik herşey normal çıktı üç yaşından sonra düzelir dediler