Kızlar bebeğim 13 aylık sadece geceleri emziriyorum sütüm az olduğu için bir kez de mama veriyorum. Biliyorum gece beslenmesini bırakmam gerekiyor. Sorum şu sadece memeye düşkün olan bebekler mi emzirmeyi bırakınca uykusu düzeliyor, bizimki aşırı düşkün değil meme diye ağlamaz verirsem emer. Geceleri beni aşırı yoruyor çok uyanıyor. sadece de gece emdiği için bırakırsam haksızlık eder miyim diye düşünüyorum. Bi fikir verir misiniz