floorjustice Kareketeri yapısı bence. Benım büyük kızımda öyle. Biz karsı değil ama dısarı ya karsı aşşşşırı sekilde. Hep bir sınırı çizgisi var kendi yasıtı bile olsa temes sevmiyor. 36 aylık kızım. Mesel gecen erkek kuzenim geldi bzie bende mutfaktayım, eşimde içerde kuzenimle beraber. Kuzenimden kızımı kucagına almış sevmek için ama bir ortalığı yıktı mutfaga bir koşulu bagıtarak gelmesi var deidm ki bir yerden düştü veya eli falan sıkıştı o derece. Noldu dedim abi bana sarıldı kucagına aldı dıyor. 😟
Yaaa bu devirde cok güzel bişey cokda üstüne düşmüyorum ama aşşşşırı sınırları var. Pazarda komşumuz gördü gecen gün saçını sevdi büyümüş maşallah diye. Kafasına değmedi bak saçının ucuna dokundu. Ama pazarı inletti dokundu bana diye 🤦 o anlar benı bile duymuyor ben yanındayım bişey yok diyorum hala devam ediyor. Ama uzaktan konusursan dokunmazdan konusuyor cevap veriyor. Kendisine mesafeli davranan kişilerle daha yakın, daha cok konusuyor oynuyor. Oyun grubuna götürüyorum mesela öğretmenle kendi sarılıyor öptürüyor. Sağlık ocagına ahemşiremiz var küçük kzıımı asıya götürünce o da sarılabilir miyim öpe bilir miyim diyor ona da öptürüyor. Ama izin almadan yada direk dokunursan öpersen VS cıglık kıyamet. Bunlarda biz öğretmedik kendi hep öyleydi