Bebeğim 7.5 aylık. Ek gıdaya başladıktan sonra kabızlık da başladı. Ağlayarak ıkınıyor ve azıcık katı birşey çıkarabiliyor. Kuru kayısı zeytinyağı içiriyorum biraz yumuşuyor ama normal rutin yemeğine dönünce yine kabızlık başlıyor. Sizler ne yaptınız, nasıl çıktınız işin içinden?