6 aylik oldu bebegim hala arada bir ufak yuzeysel acilmalar oluyor bakiyorum böyle ufacik ayrilmis hani derin olmayan bi kesi gibi dusunun eger hemen farkedip baticon ve fucidin surmezsem acimaya basliyor sisip kizariyor gecen iltihaplanmis baya sisince farkettim. Bazen hemen farkedemiyorum cunku tam hissedilmiyor o kisimlar bilirsiniz. Bebisi kucagima bastirinca falan zedeleniyor sanirim. Doktoruma gittim normal dedi fucidin ve medacasol verdi sonra yine olduğunda foto attim hep olabiliyor bazen normal dedi. Basina gelen var mi ne zaman tam gececek :(