Mugekatlasb teşekkür ederim. Bu benim geçirdiğim 2.dış gebelikti zaten daha önce de geçirdiğim için risk hep vardı.. beta hcg değerlerine baktık 2 günde bir. Herşey normal gibi ilerliyordu fakat lekelenmeler ve kanamam başladı. Beta hcg değeri çok önemi bu yüzden iki günde bi takip etmek baktırmak lazım sizinde inşallah sağlıklı gebeliktir..