Merhabalar göğsüm yara oldu ucu emzirirken canımdan can gidiyor. Avent in göğüs kalkanını gördüm yuvarlak olan değil daha uzunlamasına dikdörtgen olanı fena görünmüyor kullanan var mı? Silikonlu uç denedim bebeğimin ağzında kaydı tutamadı ne yapsam tavsiye lütfen 🤷♀️