16022019 Kızlar kızım evet kendi kendine uyuyor sallamadan ama sabah 6-7 olmadan asla uyumuyor. Öğlen 1 de uyanıyor. Gün içinde yarım saat 2 kere yada yine 1 kere uyuyor. 11,5 aylık ve doğduğundan beri bu şekilde . Ne yapabilirimmm yardım
Selma66 16022019 canım odana kalın bi perde al akşam 7 de onu bebeğinle birlikte kapa ve saçma gelir belki bNa çoğu gülüyor dalga geçiyor ama etkili yöntem bnm kızım öyle alıştı ve iyi geceler kuşlar balıklar çiçekler diyoruz perdeyi kapatiyoruz 8 aylık bu arada bebeğim en geç 8 de uyuyor😊
Nevden 16022019 gerçekten gece gündüzü tamamen karıştımış. Gece sakin ve loş ortamda uyutmaya açalışın asla ışıkları açmayın. Gündüz de hareketli etkinlikler yapmaya çalışın.
Burcuveburcum 16022019 Bebeği kendinize uydurmalısınız o sizi kendine uydurmuş 🙈Yatma zamanı geldiğinde ışıklar kısılır ve ya bir gece lambası çok hafif uyku kıyafeti giyilir yatağa yatılır ve ya beslenmeyle uykuya geçilir ben iki kızımda da bunu uyguladım
Sundayslience 16022019 5.5 aylık olmasına rağmen maalesef biz de öyleyiz. Sabahları uyuyor öğlenleri 1-2 gibi kalkıyoruz. Burda yazılarınların hepsini denedim, ne yaptıysam fayda etmedi. Pes ettim artık. Ona göre şekillendiriyorum her şeyimi 😓
16022019 Selma66 maşalllah gerçekten. Ben kızımın 12 de bile uyudugunu bilmem😂 çok düzen oturtmaya çalıştım ama olmuyor malesef..
Humaahsen Sacma degil oyle olması gerekıyo ben gecelıklerını gıydırıyorum uyku vakti dıyorm evı karanlık odaları gezdiriyorm camdan dısarıya bakıyoruz falan 8gıbı baslıyoruz hergun karanlık odada karnımızı doyurup müzik le uyuyıruz sabah da 8gıbı kalkıyorz oyle 1de uyanırsa zaten duzen olmaz sabah 8de kaldırarak bu duzenı sız olusturmalısınız saglık lı degil oyle ıyku nuyume hormonları 9bucuk 11bucuk arası
16022019 Humaahsen zaten sabah 6-7-8 gibi uyuyor. O yüzden çaresizim. 8 de uyandırın diyorsunuz o saatte uyuyor. Tesekkürler
Selma66 Humaahsen 😁tek benim çocuğum varmis gibi yorumlar aliyrm 7 deyince uyutyrm hiç bi yerde durdumuyrm felan işte dalga geçen de oluyor .inada 8 aya kadar geldik 😊çok şükür düzen bozulmadı
16022019 Nevden odamızda karanlık gerçekten artık ne yapacagımı şaşırmış durumdayım yemek yemediğim halde kilo alıyorum. Dilimde tüy bitti resmen uyku uyku diye. Çok teşekkürler tavsiyeleriniz için
16022019 Beybibeybi d&r a gittim dün tükenmişti😂 bugün tekrar başka bir şubesine gidecegim insallah. Teşekkür ederim tavsiyeniz icin☺️
16022019 Sundayslience evde bi desteğiniz varsa sizde erken uyandırmayı deneyin isterseniz. Benim eşim gündüz işte olduğu için tekim. Keşke size verebileceğim bi tavsiyem olsa. Sizi yürekten anlıyorum🙏🏻
Balannesi 16022019 Oğlum 21 aylık hemen hemen aynı durumdayız psikolojik olarak gerçekten çok yıprandım. Yaklaşık 3 aydır böyle zaten çok uyumazdı ama bu ara çok kötü duruma geldi. Evde dinlenmeyi geçtim kendi işlerimi yapacak kadar zamanım kalmıyor. Doktor tavsiyesiyle önce bitkisel uyku şurubu sonrasında atarax kullandık ondan bile fayda göremedik. Sabah 9-10 arası uyandırın yavaş yavaş kalkış saatini yarımşar saat geriye çekin bir haftada kalkış saatine alışmış oluyorlarmış. Yarın itibariyle bende denemeye başlıyorum yaşadığınız zorluğu bende yaşadığım için çok zor olduğunu biliyorum. Allah yardımcımız olsun🙏🏼
16022019 Balannesi yaşamayan anlayamaz gerçekten. Hala uyumadı sabah 7:13 . Zor olan kısmıda bu zaten çok uzun uyumuyo 6-7 saat max. 8 de uyusa şimdi kaçta kaldırabilirm ki?Birde sizin bebeğiniz daha büyükmüş. Bende yürüyünce değişir diye umut ediyordum hep. Allah sizinde yardımcınız olsun cidden cok cok zor😞
Balannesi 16022019 Ah ah hep bende diyodum büyüdükçe düzelir ama bu sefer oyun için uykuya inanılmaz direniyorlar😢
Sundayslience 16022019 erken de uyandırdım, öğlen hiç uyutmadım da, akşam da uyutmamayı denedim ne yaparsam yapayım yine gece 5-6 gibi uyudu. Eşim bu süreçte hep bizimle. İki kişi olmamıza rağmen gerçekten çok zorlanıyoruz. Umarım bir an önce geçer bu süreçler...
Humaahsen Benim kuzım ilk 4ay gunduz huc uyumazdı 5dk anxa gece 2saate kalkıp uyumuyo du suan 5aylık sabrettim oes etmedi hergun aynı seyleri yaptım ve oldu sukur oglen 1de kalkıyor ya sonra kacsa yatıyo brn ıkındın 4den sonra ya uyutmuyorum ancak oyle gece uykusunu duzene soktum
16022019 Sundayslience resmen bizsiniz😑 gece olsun istemiyorum artık. Kendiliğinden düzelmesini bekleyecegiz sanırım