Abide1525 konu ile ilgili deneyimim yok ama etrafımda sizin durumda olan bir iki arkadaşım vardı 6. Ayına kadar ilk bebeğiniz emiyor zaten sonrasında kendi kendine bırakıyormuş sanırım sütün tadı değişiyor siz emzirmeye devam edin güçten düşecek gibi olursanız ya da diğer bebeğinizin gelişiminde bir sorun olmazsa bırakmayın kendisi bırakıyormuş zamanı geldiğinde.