kolonyalimendil sevaltenekeci ben doğduğundan beri nuk kullanıyorum ama fiyatı lansinoh avent le filan aynı olmuş şuan 😂
senaatuunc Birdunyabircennetannesi Bence 12 ay diyecekti sonra 1 yaş diyesi geldi ikisini yanlışlıkla birleştirip 12 yaş dedi 🙄 Ya da 1-2 yaş demek istedi