Hanımlar merhaba bebeğim 21 aylık 5-6 gündür ateşleniyor iki gündür de burun akıntısı hafif öksürük var cuma günü acile gittik boğazları şişmiş diyip klamoks 200 antibiyotik başladı o gece daha vermeye başladım ama dalgınlıkla onu normal şurup gibi üç gündür buzdolabında değil yani dışarda saklıyorum az önce verirken farkettim ki rengi sarımsı gibiydi tattım bir şey yotku çocuğa içirdim ama sonra kafam dank etti neden buzdolabına koymadım diye bu arada biz bugünde kendi çocuk doktorumuza gittik o da tıkanıklığın rahatlaması için kortizonlu tek seferlik iğne uyguladı şimdide dışarda kalan antibiyotik içti bir sıkıntı olur mu içim içimi yiyor doktora götürsem mi