Kızlar iki tane oğlum var biri 32 aylık diğer 9 buçuk yaşında okadar tükendimki anlatamam küçük oğlum ne abisine nede bana asla huzur vermiyor ben böyle bişey görmedim evde sürekli kriz halindeyiz konuşuyorum tamam annecim diyor yine aynı yine aynı ne oturuyor ne söz dinliyor evin heryerını ıslatıyor ayağımı nere bassam sırılsıklam su içicem bardakta diyor veriyorum içicek diye ama heryere döküyor su şişesi var kabul etmiyor bardakta ver diyor sandalyeyi mutfak tezgahına çekiyo heryeri ıslatıyor ikna edip alma şansım sıfır her seferinde çığlık kıyamet kopuyor evde büyük oğluma ödev yaptırmıyor mesela az önce çocuk üşüdüm dedi kışlık pijama takımları giydi giymez olaydı bütün binayı inletti o giycekmiş çıkardık ona giydirdik öyle sustu ama ben bitik durumdayım piskolojim bozuldu bugün dışarı çıktık bırak tutma beni diyo eve nasıl attım kendimi bilmiyorum herkes bize bakıyor büyük oğlumdan hiç böyle şeyler görmedim okadar zor bi çocukki neden böyle anlayamıyorum eşime pedagoga götürelim diyorum saçmalama ne var çocukta diye bana kızıyor sizlerde durum nasıl bitek bizmi böyleyiz