rana0234 Sezeryan doğum yaptım.Ve dikiş izlerine şimdiye kadar herhangi birşey sürmedim.Asiri iz kaldı.Sizin kullandığınız birşeyler var mı kızlar?Dikiş izlerini hafifletip yok edecek birşeyler
ahlelele_ahlelas rana0234 scarex jel çok azalttı izlerimi. Ama ben sürmeyi unuttuğum ya da üşendiğim için tamamen geçmedi
Leylaa_ rana0234 ne zaman yaptınız ? Nasıl iz kaldı 3,5 yıl oldu lazer dikis yapıldı hiç krem vs kullanmadık dikiş izim yok denecek az çok dikkatli bakarsan goruyirsun
dogagulerr Bana doktorum Contraktubex isimli kremi günde 2 defa sürmemi önerdi onu kullanmaya başlıcam
ahlelele_ahlelas rana0234 evet doktorum önermişti. Reçeteli bir krem değil. İnternetten de temin edebilirisniz