Merhaba güzel anneler. Oğlum 1 yaşına girdi ve girer girmez bana aşırı yapıştı. Yapıştı diyorum çünkü gerçek anlamda yanımdan 1 saniye ayrılmıyor. Çok afedersiniz lavaboya bile beraber gidiyoruz. Oyun oynarken yanında oturmam da yetmiyor onunla oynamak zorundayım 😅 uyurkende beni tutuyor bırakmıyor. Kalktığım an bağırarak ağlamaya başlıyor derin uykuda bile 🥹 hiçbir şey yapamıyorum var mı önerisi olan 🙏