Merhabalar bebeğim sadece anne sütüyle besleniyor bugün tam tamına 2.5 aylık oldu ve kilosu 4.300 az mı? 2.5 kilo doğdu sağlık ocağına götürüyoruz her hafta hemşire kilo alımı iyi mama kullanma diyor bilmiyorum zayıf mı normal mi artık aklım almıyor her kafadan bir ses. Yardımcı olur musunuz normal mi mama vermeli miyim?