Merhabalar 16 günlük taze anneyim bebeğim 2 saatte bir düzenli emiyor hatta bazen 2 saate kalmıyor her emzirdiğimde mutlaka altını açıyorum her seferinde kakalı oluyor sıvı şeklinde değil sarı ve katı ishal değil yani bugüne kadar sorun olacağını düşünmemiştim ama geçmeyen de bir pişiğimiz var sürekli kakalı altı bazen bez değiştirir değiştirmez yapıyor yine de bekletmiyorum temizliyorum altını sizce bu bir sorun mu yarın doktora gidecez ona da soracağım ama kafamda dönüp duruyor tecrübelerinizden faydalanmak istedim