Kızlar bu kez kendım ıcın soruyorum gripten kulagım tıkandı ıltıhap kulagıma yayılmıs antıbıyotık kullandım kulagım acılmadı damla vermıstı doktor damla akmıyo bıle o kadar tıkalı arada sızlıyor kulagımdan bogazıma kadar aynı seyı yasayan var mı nasıl gecıcek doktora cıkamıyoruz malum bebıslerle zeytınyagı sogan falan damlattım ama kulagımdan gıtmıyor