askmemnu bir bardak elma yada üzüm sirkesini 1 litre kaynamış soğumuş suya dökün günde en az 1 kere onunla taharet alın. Ben hamileyken çok çektim mantardan. Doktorum bunu her kadının yapması lazım demişti. Ortak alanları kullanıyoruz sonuçta yakalanmamak için yapın demişti. Bir süre etki etti ama sonradan etki çok ilerledi benimkisi. Kullanmadığım ilaç kalmadı. Gyno lomexın diye bir krem iyi geldi. İkinci hamileliğimde o da yeterli gelmedi sonra trivag diye bir krem 3 günde kesti. Ama benim kullandığım fitillerin kremlerin haddi hesabı yok Doktorunuza sormadan kullanmayın