eternal_8 canım mayayı bilmiyorum ama mantığı aynıdır. Sütü parmak yakmayacak kadar ısıt. Mayalık yoğurdu sütle aç( ben iki paket activia kullanıyorum , bi paket kullanınca sert tutmadı , cıvık kaldı biraz) ısıttığın süte iyice karıştır kavanozlara böl. Öncesinde fırını 75 derecede 6-7 dk çalıştır. Kavanozların kapağı açık bir şekilde 6-7 saat fırında mayalanmaya bırak. Fırının kapağı kapalı olacak. Sonra da kapaklarını kapat dolapta 4-5 saat bekle çok güzel tutuyor.